Дана школе обележен стручним скупом

Данас је ОШ „Драган Ковачевић“ обележила Дана школе стручним скупом-симпозијом под именом: „ Хармонија образовања за све ученике – изазови у пракси “. Стручни скуп је настао као резултат Erasmus+ KA1 пројекта: „Образовна хармонија“. Пројект мобилности је изведен у Chrześcijaṅska Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi „Emmanuel“ Krakow/Poland, from apeil 7th-11th 2025., Erasmus + Projekt(2024-1-RS01-KA122-SCH-000224481).

Стручни скуп је одржан у Свечаној сали ГО Стари град.

У име организатора стручног скупа госте и учеснике скупа је поздравила Силвана Павловић, директорка школе и председница Заједнице школа за образовање ученика са сметњама у развоју и инвалидитетом. Учеснике скупа је у име општине поздравила Невена Додић, помоћница председника општине Стари град, која је у свом обраћању истакла:“Да интегративна настава кроз Еразмус није само образовање – то је искуство које мења поглед на свет. Имајући све ово у виду посебно ми је задовољство што сам данас овде са вама и што могу да се обратим колективу на челу са директорком који је препознао вредност и значај овог и сличних пројекта. Хвала на посвећености, на вашем приступу у образовању и нека вам јер срећан Дан школе“.

У поздравној речи о значају Erasmus пројкта говорила и Татјана Петровић, помоћница управитеља Фондације ТЕМПУС и охрабрила све школе да конкуришу за нове пројекте.

У име Министарства просвете, учеснике скупа је са посебном пажњом поздравила Марија Крнета, начелница одељења за послове средњег образовања и образовања одраслих, и у свом обраћању пренела поздраве проф. др Дејана Вук Станковића, министра просвете, а посебно је истакла значај међународне сарадње и размене искуства у циљу квалитетног образовања.Предавачи су били изузетни и пренели су пуно научних информација, анализе и исказали потребе интегративне наставе као облика рада у циљу што бољег међупррдметног повезивања садржаја и тема.

На оваквим пројектима треба истаћи дивна дружења, изузетну међународни сарадњу и дивне тренутке упознавања једне културе.

Школа је на овај начин послала јасну поруку о значају инклузивног и савременог образовања за све ученике. Свет се брзо мења, када су знање и вештине глобално доступни. Интегративна настава– приступ који повезује различите предмете, области и методе у циљу целовитог образовања ученика је добар модел рада у процесу учења, а један од најснажнијих инструмената који то омугаћава у пракси Еразмус програм.